Våld i nära relation, kontakt för stöd - kontaktformulär

Denna e-tjänst är till för dig som vill komma i kontakt med handläggare som arbetar med våld i nära relationer i Vellinge Kommun.

1. Innan du fyller i kontaktformuläret

Både du som upplever att du är utsatt för någon typ av våld i nära relation eller du som säger eller gör saker som skadar den du älskar ska kunna få stöd och hjälp i din situation av någon som har erfarenhet av våld i nära relation.

Kontakten är frivillig och baseras på den enskilda personens vilja att medverka och är kostnadsfritt. Det finns hjälp att få både på bistånd och biståndslöst vilket innebär att samtalen inte alltid behöver registreras i socialregistret.

2. Dags att fylla i kontaktformuläret

Du hittar kontaktformuläret här.

Du kan vara anonym.

Fyll i kontaktformuläret här
  3. Personuppgiftsansvarig omsorgsnämnd

Vellinge kommun behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen. För mer information, gå till sidan Personuppgiftsansvarig omsorgsnämnd. Sidan öppnas i ett nytt fönster.

4. Vad händer sen?

När du fyllt i och skickat in formuläret får du ett bekräftelsemail. Därefter tar vi kontakt med dig utifrån inkomna uppgifter.