Lättläst
Välkommen till Vellinge kommuns lättlästa sidor.
Här kan du läsa om
vad Vellinge kommun kan göra för dig
som bor i kommunen.
Du kan också läsa om
vem som beslutar i kommunen.
Kontakta oss
Du kan kontakta Vellinge kommun på olika sätt.
Du kan ringa, skicka e-post
eller besöka oss.
Telefonnummer
Du kan ringa till Vellinge Direkt
på telefonnummer 040-42 50 00.
Vellinge Direkt är kommunens växel och kundtjänst.
Personalen i Vellinge Direkt hjälper dig
så att du får prata med rätt person.
E-post
Du kan skicka e-post till Vellinge kommun.
vellinge.kommun@vellinge.se
Besök
Du kan besöka kommunhuset i Vellinge.
Adressen är Norrevångsgatan 3 i Vellinge.
Du kan ringa telefonnummer 040-42 50 00
för att se när de olika avdelningarna har öppet.
- Publicerad:
- 4 oktober, 2018
- Senast uppdaterad:
- 22 oktober, 2020