Hoppa till innehåll

Lättläst

Välkommen till Vellinge kommuns lättlästa sidor.

Här kan du läsa om
vad Vellinge kommun kan göra för dig
som bor i kommunen.
Du kan också läsa om
vem som beslutar i kommunen.

Kontakta oss

Du kan kontakta Vellinge kommun på olika sätt.
Du kan ringa, skicka e-post
eller besöka oss.

Telefonnummer

Du kan ringa till Vellinge Direkt
på telefonnummer 040-42 50 00.
Vellinge Direkt är kommunens växel och kundtjänst.
Personalen i Vellinge Direkt hjälper dig
så att du får prata med rätt person.

E-post

Du kan skicka e-post till Vellinge kommun.
vellinge.kommun@vellinge.se

Besök

Du kan besöka kommunhuset i Vellinge.
Adressen är Norrevångsgatan 3 i Vellinge.
Du kan ringa telefonnummer 040-42 50 00
för att se när de olika avdelningarna har öppet.

Publicerad:
4 oktober, 2018