Kontakta oss
Du kan kontakta Vellinge kommun på olika sätt.
Du kan ringa, skicka e-post
eller besöka oss.
Telefonnummer
Du kan ringa till Vellinge kommun
på telefonnummer 040-42 50 00.
Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln hjälper dig
så att du får prata med rätt person.
E-post
Du kan skicka e-post till Vellinge kommun.
vellinge.kommun@vellinge.se
Besök
Du kan besöka kommunhuset i Vellinge.
Adressen är Norrevångsgatan 3 i Vellinge.
Du kan ringa telefonnummer 040-42 50 00
för att se när de olika avdelningarna har öppet.
Läs mer om
Anmäl fel på gator, vatten och avlopp
Senast uppdaterad: 2011-10-26

